Grannen från helvete

Ja, han bor bredvid mig helt klart. Alkoholist, som igår fick gäster kl 21.30 på kvällen ungefär. Från och med då till typ midnatt så höjdes ljudnivån gradvis till det till slut bestod av bara en massa jävla gap. Fick ju skämmas när jag skulle öppna altandörren och försöka få in katten, ville ju inte gapa så dem skulle störas, obehagligt. Men iaf hörde dem skrika håll käften hit och dit och sen när jag fått in katten till slut efter några minuter så hörde jag två smällar i väggen in mot mitt vardagsrum och sen hur någon blev utkastad genom altandörren, eller inte genom men på iaf. Dörren slogs utåt med kraft iaf och sen var det någon som skrek som värsta galningen, förbannad över att han åkte ut förmodligen.

Sen imorse kl 6 så råkade mamma ringa och väcka mig när hon skulle stänga av väckarklockan  eller något kl 6 på morgonen. Då öppnade jag fönstret lite för att få lite luft, det var varmt här inne. Då pratar grannen i telefon på finska, riktigt står ute och bara skriker. Helt psykopatvarning på honom. Hoppas verkligen någon ringer Securitas så de måste flytta. Inte bara min granne, utan Tesses granne kommer till min granne och de super till det. Åh hata!

Inte första gången jag har störts av honom och förmodligen inte sista. Har nyss ätit fisk igen med potatis, lök och morötter, gott. Sen ska jag och Tesse ut och gå om en halvtimme, nice det med. Jaja, så är läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0