Grattis på födelsedagen, god jävla jul och gott nytt år (?)

Nepp det kommer det knappt hinna bli i år. För Jennifer har följande att läsa från idag till den 26 november, 928 sidor, varav över 400 på engelska (vilket blir ungefär 55 sidor per dag) + att jag har en annan kurs parallellt vilket får upp det till mellan 75 och 100 sidor per dag. Eftersom jag mellan nu och den 17 december ska läsa 1604 sidor på den andra kursen, om vi inte kan få viss dispens i en månad till och inte tvunget läsa allt innan jul och nyår, då blir det bara ca 800 sidor extra per månad. Då har jag räknat med helger och jul och nyår och hela jävla köret. Suck, kommer inte läsa allt det kan jag säga redan nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

ojojoj, det låter inget vidare!!! shit vad det skall läsas en massa då! hehe bara att göra så gott du kan. men jul och nyår ska du faan ha ledigt från sånt!!! puss

2009-11-10 @ 08:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0