Ibland får man ta till Lejonkungen

för att förklara hur man mår. Jag har ett skitbra exempel. En dag som idag så kom jag helt (inte) osökt att tänka på Zazu när han är instängd hos Hyenorna i skelettburen där och sjunger:

"Ingen förstår hur dåligt jag mår,
ingen förstår min oro"

Så känner jag idag. Haha, precis så. Oro över att jag inte ens orkar (och skojar inte orkar inte) laga snabbmakaroner och plugga ska vi inte ens tala om, helt tom i bollen. Men är hungrig och febrig och allt du kan tänka dig. Har tråkigt och det har redan blivit mörkt och det pissregnar och har gjort så hela dagen, sedan jag först blev väckt kl 7 imorse av att det slog mot fönsterbläcket. Jag som skulle baka idag, tjena!

Hoppas det löser sig tills imorgon, då jag ska Skype:a med min grupp, tvätta och fixa iordning. Jag som hade tänkt att allt skulle vara så perfekt då. Jag började ju må bättre. Jaja, får hoppas det ordnar sig, hade planerat en middag (bara ett förslag här, säg gärna vad ni tror) med tacobiffar, potatis ev. i ugnen och brunsås, sallad (en vanlig och en tomat och rödlök).

"Allting kommer lösa sig och bli bättre igen,
om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm"

Har ingetdera. Önskar jag hade någon här hos mig nu som kunde pyssla om mig lite iaf. Ge mig några alvedon och bara mysa med mig tills jag somnar. Näe, ingen är här.

Ska fan försöka hitta det klippet med Zazu då det äger.
Exakt 1.46 in i klippet, så jävla träffande

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Äntligen något idag som fick mig att LE!!! Jag tror jag måste leta reda på våran gamla VHS Spelare och krypa ner i soffan... Hur fick du in det här klippet i din blogg då??? Jag måste nog ta ett "snack" med dig när du kommer hem!!! KRAM och krya på dig hjärtat...

2009-11-18 @ 16:32:49
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0