Ihjälskrämd ikväll

Släppte ut katten och gick in mot köket, hörde ett konstigt ljud, tänkte nä nu jävlar nu har någon tagit sig in. Går in mot vardagsrummet, runt soffan och där sitter det någon. Skriker som fan.... så jävla högt. Tror du inte det var Therese som hade klivit in och satt sig i min soffa när jag lämnat lite öppet så Chanel kunde gå ut? Hon skrattade och skrattade och skrattade. Sen kom frågan. Gick du verkligen in fast du trodde att någon tagit sig in? Sen efter mitt ja kom kommentaren: galning! Haha. Ja herregud det är humor på det. Micke stod ute och garvade åt mig med, och kollade min reaktion i fönstret. Vilka grannar man har (igen :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0