Lite bättre idag och ihjälskrämd inatt

Inatt när jag och Mona låg och sov så helt plötsligt var det något som bara dånade rakt ner i diskbänken. Var en plåtform som Mona hade hängt upp på skoj på tork på en krok som tydligen bara satt fast med lite löst klister. Så mitt i natten så trillade den ner, trodde fan att jag skulle få hjärtattack. Idag åkte Mona hem och jag är själv igen
:(

Sa till Jimmy att han kan komma nästa helg istället om han vill, så får väl se hur det blir med det. Han kanske hinner lite längre på köket med tills dess, vem vet? Kände att det kan vara skönt att vara själv lite med, och så är det så underbart att tentan är bortgjord med och så kan jag umgås lite med Tesse-Pesse med, om hon nu inte är för förkyld vill säga.

Nu snöar det lite ute, det hade väl varit okej, om det inte varit för faktan att jag inte har någon jacka på mig idag, utan en tjocketröja bara. Får väl kasta mig hem nu och se om jag har en orm som har ömsat. Har en liten dagordning som jag måste hålla mig till nu innan tentan serru. Så ska förbi djurmagasinet och köpa mat till ormen sen bär det av hemåt.

Annars har det nog inte hänt så mycket, ikväll ska jag ta det lugnt och kolla vem som vann finalen av Hell's kitchen säsong 6 på youtube. Det avsnittet finns där nu. Namnam.

Ta-ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0