Paaaanik

Idag har jag så helvetes mycket panik så det liknar ingenting, är så stressad inför tentan, tror det är att vi bara har 4 timmar på oss som gör det, måste läsa vidare, har lite kvar bara iofs, och den där SoU kändes inte sååå viktig, kändes som samma malande som i den andra litteraturen, så vet inte varför jag är så helvetes nervös, i don't like. Måste komma någonvart, tjiing!

På tal om ingenting, har ni sett att det finns en söt Vinter-Marabouchoklad?

Here it is! Smak av bl.a. nejlika, kanel och ingefära om jag inte helt är ute och cyklar.


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅÅHHH finns den i hyllorna nu? Knappast va, hur skulle jag kunnat missa den? nejlika vet jag iofs inte riktigt, men kanel är ju såååå mumma, tillsammans med choklad. MÅSTE HA!!! (sms till J i förmiddags: ska absolut inte äta något godis i helgen om jag så klättrar på väggarna)

Den här chokladen är undantaget.. och mina chili-ostbågar som jag kom på ligger i skafferiet, en halväten påse typ.. dom måste jag ju liksom äta upp... jaja får börja "banta" på måndag då i vanlig ordning. puss

2009-11-06 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0