The sun always shines on TV

Ja bra låt och tyckte det passade här. Åh har inte fått så mycket gjort idag som jag borde, men det har faktiskt sina anledningar. Idag så hade jag tydligen fått översvämning på badrummet när jag kom hem till Jönköping, så halva golvet (och mattan på golvet) var blött. Fick ringa vaktmästarna som kom hit och fixade men ändå lite jobbigt. Sen så är jag fruktansvärt förkyld idag. Så därför mår jag inge bra alls och har inte haft ork överhuvudtaget, fick gå och lägga mig i förmiddags, det gick bara inte. Diskat lite har jag gjort med och lagat mat. Men är hungrig hela tiden och har inte det hemma jag är sugen på, jobbigt det där. Men men. Nu så får jag väl ta och plugga lite igen med då. SUCK, det här kommer vara mitt liv nu i 2 månader. Så det är därför jag kommer vara extremt osocial. Puzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0