Underbar dröm



Något inte lika underbart är min förbannade jävla äckelgranne. Satte på "If i was a boy" med Beyonce idag igen. Sen innan idag så gick någon ut därifrån i trapphuset och skrek hur dåligt något var. Nu... så skriker dem på varandra igen, helt sinnessjukt. Det kommer sluta illa detta, vad ska man göra? Känns inte tryggt alls. Öppnade fönstret nu och tror du inte jag hör att han lyssnar på samma jävla låt igen då, if i was a boy. Du borde snarare lyssna på if i was a girl eller if i was a MAN. Väx upp för fan. URG.

Idag har jag bakat, kommer lite bilder med, det senaste. Jag ska få finbesök nästa helg av familjen, så ska fjäska lite med dem. Måste fråga mamma, känner du igen detta?

Börjar från början så får vi se vart vi hamnar.

Jag/natur

Chanel/Daim/Nille


Terrarielampan är varm och go, hon ligger som en groda över, så sött.


Så skön stil, hon vill bli kliad på magen :)

Hur kan det här vara bekvämt?


Bak/matlagning

Sist men inte minst fick jag så söt brev idag, Jessica (i min studiegrupp):s son Henning hade

dekorerat det. Kom i en fin senapsgul Volvo med, en postvolvobil. Hahaha. Du måste se.




Kommentarer
Postat av: Karin

Haha vad jag skrattade när jag läste det där med att man var tvungen att sjunga en viss fras för att få ta av maten. hahaha fyfan vad kul, du kanske har uppfunnit något värdefullt där? man kanske skulle öppna upp en karaoke-buffé nånstans? härligt!

åh vad stor Chanel har blivit med, växer så det knakar! jag är så sjukt kattsugen nu med, vore inte fel med ett djur (till) att pyssla om. haha! trånar efter bengalbebisarna kram puss

2009-11-20 @ 09:09:05
Postat av: Jen

Hehe, ja det gjorde jag med när jag vaknade, vad fan tänkte jag där liksom. Ja, Chanel har blivit stor och tung, väger 3 kg nu. Måste vara vinterpälsen :P Nej men skämt åsido, tycker hon blivit lite pluffsig. Ja, bengaler är fina, men onödigt dyra, finns andra fina katter med ju. :)

Bra att jag lyckades liva upp fredagsförmiddagen lite, snart är det helg, weeei. Fast jag har ju typ jämt helg :P Puss

2009-11-20 @ 10:48:59
URL: http://jeloni.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan va fina bilder som du har på nille+chanel:D

2009-11-29 @ 19:32:09
URL: http://emanomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0