Alexander Skarsgård

Ja, måste bara få säga detta, tycker Alexander är så fräck. Först dök han upp som en av huvudrollerna (typ iaf) i True blood, där lyckas han få in svenskan genom att både han och hans mentor är svenskar från början, och dessutom en tredje karaktär pratar viss svenska. Sen så lyckas han på något jävla sätt dessutom vara med i Lady Gagas video Paparazzi, där både han och Lady Gaga pratar viss svenska i början. Han får in svenskan överallt, tycker det är så jävla fräckt att han sätter sverige på kartan lite och är stolt över att komma härifrån, så skulle fler behöva känna.

Swingfly - Singing that melody (memo till mig själv)

Sen är jag lycklig idag, för jag har lyckats ta mig till bibblan och deras tryckeri och gjort fina kompendium av all kurslitteratur till den här kursen för 10 kr/kompendium, med färgframsida. Det tryckeriet äger. Så nu så har jag lagt ut (på tal om ingenting) vinäger och diskmedel och ska döda bananflugorna, som bara fanns här när jag kom hem, eftersom jag hade haft blommor stå framme. Smart där. Näe, sätta igång kanske, halva dagen har ju gått trots allt. Ska läsa om de imbecilla och idioterna (de sinnesslöa).

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0