C-pen 20 Dictionary... vill ha!

Tesse ringde mig och hon har varit och köpt en sån här älskling, fast utan översättning, bara med avläsning. Jag bara kände gud va det skulle förenkla mitt pluggande! En sån vill jag ha! Ge mig, helst igår!

"Denna läspenna kommer att förenkla din tillvaro och spara tid åt dig genom att automatiskt översätta, tolka och överföra tryckt information direkt till din dator. Förutom 167 språk med latinska, kyrilliska eller grekiska tecken, läser C-Pen även endimensionella streckkoder och det finns ett numeriskt läge med siffror, OCR-A och MICR (E13B). Ord och meningar översätts direkt på skärmen när du drar pennan över dem (ett valfritt lexikon kan laddas ner gratis, ytterligare lexikon kan laddas ner mot en kostnad). För Win 2000/XP/Vista. USB-anslutning. Lev inkl programvara. "

Pris: 999.00 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0