Fläng

Ja, fläng hit och dit är något jag verkligen kan relatera till, har inte haft lugn och ro sen den 25 september typ. Då fick jag ju hemtentan, satt med den tills tisdagen 28 typ.  Söndag morgon (TIDIGT) buss till Härnösand. Sen undervisning där mellan 8-17 (minst, om man inte hade något att fixa efter det). Sovit dåligt, då det blåst och regnat något fruktansvärt. Pluggat så mkt jag kunnat på fritiden med. Idag har jag börjat läsa på den nya litteraturen, sådär lagom 500 sidor till den 19:e oktober. Då har vi prov på det. Har inte kunnat tvätta kläderna som har legat i min resväska sen den 28 september. Så känner att det ska bli skönt att komma hem imorgon. För även om vissa kläder är rena så luktar dem ju instängd resväska på något sätt. Vilket är jobbigt. Så skönt att komma hem till mamsen imorgon. 50-årskalas med, ska bli kul att träffa familjen och madde och leon t.ex. Ska stanna hemma några dagar tänkte jag, skönt. Sen är det lägenheten och ormen och läsningen som tar vid igen. Tiden går fort, det är det positiva.

Hade förresten på tal om att jag haft dåligt med pengar på sistone satt över 1000 kr på mitt ica-kort som jag hade glömt bort tills i förrgår när jag råkade få syn på mitt ica-kort och fick en uppenbarelse. Inte ofta det är åt det hållet. Så nu klarar jag mig, skönt. Nej tillbaka till läsningen, utbildningens historia, 220 sidor, toppenkul :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0