Förkylning med mera

Idag har jag varit riktigt jävla förkyld, kom i lördags natt. Så idag har jag inte gjort mycket, har haft telefondialog kring tema 3, det gick bra men avbröt tidigt för jag är så förkyld. Pratade med Jennifer innan med, en av de få vännerna man har kvar, typ de i gruppen med och så cissi då.

Sen har man ju klart familj och släkt och i mitt fall säger det en hel del. Önskar Tesse lycka till på tentan! You can do it!

Sen ska jag väl vara här och försöka läsa lite i veckan är tanken, sen hem till helgen och träffa Cissi och Jennifer och gå långpromenaden. Annars är det tenta sen igen den 6:e november och sen börjar helvetesveckor.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det ska jag tala om att du har nog fasen smittat mig med innan du åkte upp dit. Huvudet känns som en överfull tom boll och halsen har blivit alldeles tjock... Det är något på G och JAG VILL INTE bli sjuk nu!!! Ha det så bra... Kram

2009-10-26 @ 22:20:33
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0