Grattis Tesse

Idag är jag typ frisk, vilket är skönt (och bara för att jag skrev det så nös jag för första gången på över ett dygn). Idag är jag glad att jag vaknat lite tidigare än igår, då jag vaknade klockan halv 1, skämdes riktigt. Men nu verkar det som om jag har sovit bort en hel del förkylning så det var värt det.

Ska säga grattis till Tesse med som fick A på sin munta i ANTOLOGI. Hur jävla svårt är inte det? Massa latin och skit och jag är såååå stolt över dig. Du äger.

På lördag är det långpromenad och det ska bli kul faktiskt, hoppas bara slippa träffa på massa människor man hellre inte velat se. Finns så tråkigt folk i Tranemo med faktiskt. Nu så ska jag äta frukost och börja plugga lite. Gjorde om min blogg inatt med, ville ha något lite mer höstigt.

Muse - Uprising


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja... det här blev en väldigt snygg blogg. Jag är riktigt avundsjuk... Jag vill också ha... Kram stumpan...

2009-10-28 @ 13:27:48
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0