Mejl

Idag fick jag ett mejl som betydde väldigt mkt för mig, mer avslöjar jag inte, men det är något jag har gått och väntat på länge. Hoppas bara att det går i en positiv riktning nu. Har haft det mycket jobbigt på sistone med vänner faktiskt, många som inte vill ha kontakt, har tid eller av andra anledningar bara försvunnit ut i perferin av mitt liv. Dålig timing precis när jag mår som bäst och verkligen vill höra av alla och hitta på saker typ med alla. Har bara varit sånt dåligt flyt, allt har hänt på samma gång. Nästan som om alla ringt upp varandra och bestämt sig för att sluta ha kontakt med mig, fast det är ju befängt såklart. Men får hoppas att det vänder lite nu, ska bli jävligt kul att gå långpromenaden i helgen och vara i Tranemo lite till. Saknar min misse, Chanel. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0