Sunday suck

Gud va det låter negativt, men jag har typ haft söndag hela veckan så har inte riktigt kunna uppskatta det. Så uttråkad, verkligen knappt varit ute något på hela veckan, så tråkigt. Måste ta mig ut alltså, ska gå en promenad nu, får passa på och komma ut fast det är höst och tråkigt att det är mörkt så sett. Måste skaffa ett överfallsalarm, eller sån där tårgas heter det visst. Finns nog en hel del sickon här i Jönköping, det var ju snack om en massa våldtäkter på Torpa för inte så längesedan.

Sett på Vanilla Sky idag, den var rätt okej, med Tom Cruise och Penelope Cruz. Annars har jag gjort klart uppgiften, det tog verkligen emot och så har jag gjort mat till mig själv, igen. Kul liv. Har typ gått i idé nu. Måste ringa mitt gamla jobb imorgon, det här håller inte. Tråkar ihjäl snart. Jaja, men nu ska jag göra något åt det, har ju till stor del haft mkt att göra med plugget med så det har varit intensivt. Kul med tanke på att de redan nu har förvarnat oss att jul och nyår inte kommer bli mycket av, eftersom vi kommer att ha två kurser som överlappar varandra med kurslitteraturen där v 49-51. Jaja, Miss Nöjd kanske jag ska börja kalla mig själv istället för katten?
Haha.
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0