090909 och ITIT TTT

Ja då undrar ni vad som flygit i mig när jag skriver en sån konstig rubrik? Jo, det står ju såklart för någonting, nämligen: Information Tar Inte Tid Tänka Tar Tid. Stämmer tycker jag.
Såg på idol igår (har ju bara 4 och 6:an så har inte så mkt val, det är det eller våra värsta år som GÅR HELA JÄVLA FÖRBANNADE TIDEN). Iaf så var det en tjej som sjöng så bara där, 16 år, Jenny hette hon visst, men efternamnet har fallit bort helt. Hon sjöng iaf en låt av Smokie tror jag. Sen var det en annan 16-åring som sjöng så jävla fräckt, typ som maroon 5, skitskum och knorrig, skön röst. Måste se på idol, nu är jag fast!

Ska hem och vara nervös över morgondagen då det är examinerande sem, men skönt när det är över för då betyder det att jag snart ska hem och träffa min älskade KATT och familj.

Men men, bli långdragen. Måste hem och äta snabbmakaroner (vilket iofs inte tar så lång tid). Hade diskat igår och haft makaronpaketet på diskbänken, skulle sedan när jag märkte att det var helt blött inunder bara hälla över det i något annat. Går med det över golvet mot bordet där jag ställt upp en skål att hälla över i. Då ger bottnen efter och jag får snabbmakaroner på hela golvet och i hela min resväska. Blev till att dammsuga, till saken hör att det var typ ett helt oöppnat paket. Pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fram för mer makaroner... Det är det bästa som finns när plånboken är för liten... Kram... ler

2009-09-13 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0