Förfest hos Tess igår samt det senaste (=en hel del)

Ja du, vart ska man orka börja? Så kände ja nu. Har köpt en ny data idag. Den är jag nöjd med, faktiskt så det är ju skönt. Sitter och skriver på min hemtenta som ska vara inne nästa fredag, tror jag har placerat det jag ska skriva om nu i sociokulturella eller kognitiva perspektivet iaf, det är ju ett framsteg. Som de brukar säga "it's all downhill from there". Så är det typ. Det var väl det här som var problemet att klura ut. Imorgon ska Chanel till veterinären, har haft henne ute lös nu i tre dagar.
På tal om det så blev ju Macho överkörd och klarade sig tyvärr inte, RIP älskade katt. 090419-090925 (han blev 5 månader och 5 dagar gammal).

Igår skulle jag med Tesse, Pia och Karin ut, men mitt illamående ville tvärtemot. Var inte full heller, blev bara illamående. Skumt det där, nu vet jag vad man absolut inte ska försöka dricka sig full på. Jaja, blir fler gånger. Lägger in lite kort från förfesten iaf, som var så nice. Tesse har så mysigt hemma så (avis). De har varit så underbara mot mig nu i helgen Tesse och Micke. Micke skjutsade mig så jag fick köpt datan idag och vi köpte kinamat, så gott. Sen så skulle jag fått följa med om de skulle åkt till Gekås, men blev lite tajt med tid. Jag fick åka med till affären, jag och Tess fick låna bilen till bio. Så underbara dem är alltså. Verkligen försökt peppa mig och få ut mig lite, bra det:D Nu har jag sagt till dem att låtsas som om jag inte finns i 3 dagar. Blir svårt det där. Hihi.

Bilderna iaf.





En lyckad kväll trots illamåendet, tänk då va kul man hade haft om man faktiskt kommit med ut :/ Men blir som sagt fler gånger. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0