Hisstoria

Ja idag på jobbet blev det extremt jobbigt. När vi fått ner alla på påskbuffé så slutade hissen att fungera. De ska komma och försöka fixa den imorgon, men kan de inte det så får vi vänta till på tisdag. Åh, vi fick tillkalla brandmän för att köra upp de 3 pensionärer som inte kunde ta sig till tredje våningen igen, nu får de stanna där tills hissen är fixad. Den andra hissen vi kan låna i B-huset går nämligen till våning 2 max. Så det fixar sig, även om det blir väldigt omständigt. Orkar inte skriva mer nu, så trött. Men det blev så svettigt och jobbigt idag verkligen. Fy.

Nu ser jag på Pirates of the Carribean 3, så bra, har inte sett hela den tydligen innan. Ja, det var väl allt. Imorgon ska jag unna mig en pizza på rasten, om de har öppet imorgon vill säga, men det är typ bara 100 m att gå och kolla i Norrahammar, det hinner jag nog på 3 h ledigt? Hihi.

Mamma på tisdag ska jag förresten gå på medecinutbildning. På torsdag har jag handledarsamtal och på fredag ska jag göra min muntliga presentation som hör till förra kursen, så stressigt nu. Hua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0