I'm singing in the rain

Ja, idag regnar det, och det ska gudarna veta att det gjorde igår när jag skulle cykla hem från jobbet, men så är det, ska man få hem cykeln så ska man. Jobbet gick bra igår iaf, trivs faktiskt riktigt bra! Idag så är det mkt som ska göras, så lika bra att skriva upp, så får jag väl bocka av allteftersom.

Ringa vårdcentralen (ang handen och recept)
Ringa Agria
Ringa NkBO och fråga vart i himlens dagar min diskmaskin tagit vägen (eventuellt)
Ringa försäkringsbolaget
Ringa Jessica och prata om rapporten, bestämma forskningsämne/inriktning
Tvätta
Laga något som kan tolkas som mat
Börja på min muntliga presentation

Fortsätta läsa på mina sådär 400 sidor statistik som man nu ligger efter med
Handla lite (?)
Åka till biblioteket och hämta ut min sista kurslitteratur
Handla pinkisar till kära ormen
Ut och rensa i mitt land på baksidan (men just nu regnar det ju, hua)

Äh kommer nog inte göra så många utav ovanstående om jag känner mig själv, speciellt så kan man ju inte ringa till alla dessa på en röd dag heller. Tok. Jaja, better get started som man säger. Over and out


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bra att du har gjort en lååång lista. När det blir så mycket att hålla koll på så gäller det att man skriver ner allt medans man har det färskt i huvudet!!! KRAM

2010-04-05 @ 22:28:09
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0