Mitt uppdrag

Jag har börjat min kampanj, beach 2010. Har idag varit utan godis och minskat ner rejält på socker och varit utan bröd i lite över en vecka. Känns iaf bra. Var ute och sprang för tre dagar sedan. Sedan dess har jag jobbat som fan. I tisdags ca 10 timmar, sen gick jag hem ifrån jobbet, trots min träningsvärk som inte liknade någonting. Kunde knappt gå upp eller ner i trappor. Men iofs, var det värst precis när man vaknade. När man var så där stel och inte kommit igång riktigt på morgonen. Kände mig som en åttioåring.

Håller på med uppsatsen med, det tar rätt mkt av min tid. Sen är det ju tenta på onsdag, får ju ingen på bättre humör heller. Så ska jag jobba imorgon med, både med uppsatsen och på jobbet, likaså på lördag. Sen hem på söndag, plugga till på onsdag, göra tentan och sen kanske man kan koppla av lite? Men då ska man ju iofs fortsätta med rapporten. Åh shit va skönt det ska bli i sommar när man inte har något plugg att tänka på. LYCKA.

Igår var jag och hälsade på Karin en sväng med (15 min), innan nästa buss gick. Fick ta hissen ner, hade så jävla ont. Men höll på att inte komma ut ur den. Haha. Lol.

Har varit överdrivet extraduktig på jobbet med, faktiskt slagit rekord i hyllspikning, det ni! Kanske skulle göra ett försök på ett Guinness? Kan väl ändå inte vara någon som innehar det? Sen idag har jag varit och känt på en väldigt motvillig Chanel. Hennes spenar har svullnat upp och blivit stora som fästingar, och rosa, så jag tror hon är på tjocken, men det har jag iofs trott innan med. Så we'll see.

Imorgon är det CSN + 2 löner, wei. Har inte jobbat så mkt dock, men får hoppas det blir lite att glädjas över iaf. Nästa månad blir det bättre, jajjemensan.

Vill flytta till hösten, kommer nog att göra det. Känner mig så ledsen varje dag över situationen, velig, förtvivlad, "naken, exposed, rädd" i sann Maria Montezzami(eller något)-anda. Känner sån panik över att vara så fast i en situation, fast man ändå inte är det. Vet inte vad som händer med något. Ska iaf bli av med alla mina faktiskt tkyp 20 extra kilon nu, så har att göra ett tag.

Nu blir det snart sängen. Imorgon ska Helene få tandställning stackarn. Tänker på dig gumman. Tesse går massagekurs med. Kul kul. Såg så söta hundvalpar igår, vita schäfervalpar och golden. Så underbart söta.

Nu blir det något kul. Tänk på Chanel när ni lyssnar så förstår ni poängen. :)


Jaha, det var tydligen det. Håller på och tvättar med, eller torktumlar snarare. Smidigt när man är hemma hos mamma och slipper tvättid. Sen har jag solat i två dagar på raken nu, så nice. Men saknar dock mitt badkar, det slår allt, det äger. Hoppas bara vi får behålla vårat gratis varm-vatten. Det är ju snack om det, råslätt har börjat fått betalat för sitt. :S Nu blev jag ännu mer, naken-exposed-rädd och kall (fryser bara jag tänker på avsaknaden av mina varma goa bad). Nu kan jag inte tänka mig att inte ha ett badkar (= problem). Men skulle sluta ordbajsa visst ja. Natti!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaaaa jag tycker det är så underbart när du skriver långa inlägg!!Bara kastar mig över dom! :D

Gött med lönerna osv idag, jag fick av misstag min idag också, skulle blivit på tisdag men pappa gjorde lite fel men det var helt rätt tycker jag!(blir dock väldigt långt till nästa lön då men skit samma!!!)

Ja jag tycker nog allt du skulle ge det ett försök, att sätta ett rekord i hyllspikning. Kan riktigt se framför mig vilken turbo du har. hehe.

Flytta uppåt Södertälje menar du då?

Hoppas det blir kissebebisar, de är så mysiga!!! men har katta slarvat med p-pillrena? :D (om det blir kattungar, visa dom inte för mig) !!!! då tar jag med alla hem! :P

Men böh.. har de knyckt ditt badkar?

(nu har jag nog kommenterat varenda stycke i ditt inlägg tror jag)

kram puss

2010-04-23 @ 08:30:56
Postat av: Karin

Nej jag glömde en viktig sak!

angående beachen - you can do it!!! pepp pepp pepp.

Förra året hade jag bikini på mig en (1) gång tror jag, det var i Anderstorp i slutet av maj, tillsammans med dig. Det var innan det gick som mest utför. Nä nu jävlar sånt här tolererar vi inte.

Allt överskott ska bort! Vill nån köpa ett par kilo, det är slutrea till sjukt nedsatt pris!! öh eller nåt.

Så nu jobbar vi på. Jag tänkte börjat igår efter jobbet, med att gå en rask runda. Kom in, satte mig och åt och sen hände inte mycket mer... Jag har sagt det länge nu, men DENNA helgen kommer det inte existera några bortförklaringar för min del!!!!

2010-04-23 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0