Paranormal Activity

Har sett den värsta skräckfilmen i hela mitt liv. Är fortfarande helt förstörd, men samtidigt skitglad över att filmen tog slut någon gång. Brukar alltid skratta åt skräckfilmer för att de är så tragiskt dåliga. Men inte ikväll. Jag och Tesse har skämt ut oss totalt intför mina grannar och bara skrek rakt ut i lägenheten upprepade gånger. Med tanke på att jag hör varje gång som det ringer hos min granne, så bör han ha hört mig också, även om han har en överjävligt hög signal på sin telefon.

Nu ska jag slå på en komedi och diska lite bit-för-bit. Sen imorgon blir det telefonhandledning kl 8.30. Idag har jag varit nere på samhället och lånat film och så. Inte lagat någon mat idag faktiskt, inte haft intresset, och så har jag vetat hur mkt disk jag hade redan innan, så hade inte lust att fylla på med mer. Pratat med Anna idag med, var så länge sedan, för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, jag o Johnny såg den för ett tag sen men tyckte den var väl seg, och gillar inte det där "amatörupplägget". Men ca 3 ggr hoppade jag rätt högt om jag inte minns fel. ;) en film du ska se är The Collector, ääääcklig, väldigt brutal. kram puss

2010-04-08 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0