Stora beslut, med ett bra slut?

Ja det får vi verkligen hoppas, nu är det fattat iaf. Om ca 2 veckor så kommer jag åka upp till Jimmy och vara där em månad och känna på hur det känns, om det blir bra att flytta ihop sen efter sommaren eller inte. Känner att något får hända nu faktiskt. Han kan inte flytta pga jobbet just nu, så jag åker upp på prov lite så ser vi hur det går.

Glömmer att blogga, inte bra det där, men inte så många som läser heller så sett. Mest Karin och mamma tror jag. Jag är föresten utan 6. Och då menar jag både bokstavligt och bildligt talat. Jag har nämligen varit så finurligt överjävligt smart att jag pillat bort 6:an på mitt tangentbord, och nu så får jag inte dit den, så blir lite jobbigt när man spelar spel eller ska betala räkningar, eller ska skriva &. Så är livet.

I morse hade jag mitt metodquiz, så svårt det var eller! När jag såg frågorna tänkte jag bara, what the f**k is this?! Helt sinnessjukt komplicerade frågor med tanke på att det var bara 30 min vi hade på oss. Fick 11 av 15 iaf, så det var väl bra med det. Så nu kan jag sluta tänka på det och börja satsa lite mer tid på uppsatsen vi skriver. Vi ska nog försöka få till intervjuerna nästa vecka. Detta känns ju bra då man får mer tid att skriva klart rapporten om man väl har gjort klart det.

Idag precis som igår så har jag varit ute och gått, eller igår gick jag eftersom jag pratade i telefon, idag sprang jag faktiskt en hel del. Men var hemma tidigare idag så kändes lite säkrare (var iofs hemma typ 22 så så tidigt var det väl inte). Igår var jag inte hemma förrän 23. Vet inte varför men det passar mig att träna på kvällen så, när man varvar ner lite och det inte är massa folk och ljus ute så folk glor. Springer när det inte kommer bilar, min regel, så fort det kommer bilar som man ser så stannar jag, och det blir faktiskt rätt lagom, för så ofta kommer det inte bilar här i Hovslätt vardagkvällar efter 21.

Såg så söta eldbuksalamandrar idag, jag vill ha två sådana minst, så himla underbara. Sen så ska jag skaffa ett bättre och snyggare terrarie till ormen med. Sen återstår det att se om min katt är på smällen, då blir det massa extrajobb med det.

Jaja, får väl sova nu, sen imorgon blir det jobba 11.30-20.45 och fredag 7.30-16.00.

Kjolen!

Emma vill inte vara med, :)

 


Sötnöt



 

Har väldigt lockigt hår idag, flätade det igår igen efter duschen, ser bättre ut än på korten, fattar inte varför webcamen tar så kassa kort. Tycker dem blir så fula. Nu har jag iofs fyllt i klart handboken inför läkemedelsdelegering också, får se om det blir något bra utav det imorgon kanske.

Varför heter det föresten beslut? För att man "be"r om att någon ska ta "slut"? Att man ska sluta tänka på något alltså och inte bli galen? Hm, konstigt konstigt. Kjolen igen, och linnet :P


Kommentarer
Postat av: AndersE

Bra jobbat Jennifer!



http://en.tackfilm.se/?id=1272624825062RA92

2010-04-30 @ 13:02:26
Postat av: AndersE

sorry for dubbel kommentar, men första länken syntes knappt.

2010-04-30 @ 13:05:21
URL: http://en.tackfilm.se/?id=1272624825062RA9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0