Storhandling

Ja, idag så vaknade jag rätt så lagom i tid faktiskt. Tog det väldigt lugnt, så skönt att landa lite. Sen kl typ 1 fick jag för mig att kasta mig på en buss och ta mig till Netto för att handla lite. Det nödvändigaste ni vet. Men hade så kul åt alla aprilskämt jag skickade på telefonen så jag glömde att kliva av bussen. Haha, så fick åka till ICA Maxi, men det var det värt, har aldrig fått så många sms någontin på en dag som idag. Alla tror mig med, kul. Skrev att jag skall göra en piercing idag, att jag känner att jag behövde det, och ALLA trodde mig. Är jag så förtroendeingivande? Jag behöver nog börja dra en rövare lite oftare tydligen, så här kan man ju inte ha det.


Men på ett sätt är det väldigt skönt faktiskt att alla gick på det, eftersom det visar att man brukar tala sanning. Ser lite på Borat nu, när han brottas naken med den här tjocka killen och de typ nästintill utför 69:an på varandra, få fan va äckligt att ha den tjocka gubbens pungkulor i ansiktet. Han är verkligen för mkt ibland, även i Brüno.


Sen iaf så kom jag in på ICA Maxi, köpte nytt shampoo och balsam idag, det som mamma har hemma och som Tesse har, TRÉsomme eller vad det heter, har inte lärt mig det riktigt än. I alla fall så luktar de gott och gör håret fräscht. Har haft sånt problem med mitt hår på sistone, kännt fett jämt hur mkt jag än tvättar det och även efter jag tagit shampoo två gånger, vet inte vad det är för fel faktiskt.

Storhandling blev det och jag ångrade:


1. Att jag bara tagit en liten korg att bära allt i


2. Att jag  handlade en dag innan påsk, inte långt efter att alla fått lön, för det var satans mycket folk, på det sättet var det väl iofs skönt att inte ha en vagn, och tävla om utrymmet med 1'' kärringar ('=000). Så jobbigt


3. Att jag inte tagit mer än en korg, fick gå och köpa en sån där stor tygbag att packa i.


4. Att jag handlade så mkt, men samtidigt inte, för jag behövde allt, hade typ inget i kylskåpet nu. Mindre kul blev det när man klev av bussen och skulle upp för helvetesbacken, när det började ÖSREGNA. Och då menar jag verkligen inte droppa lite, utan ÖSREGNA. Fick stanna typ säkert 10 ggr på vägen, var så jävla tungt.


5. Att jag inte handlade någon annan dag eftersom jag skulle ta bussen hem.


Kom på vad det var som luktade så fruktansvärt i mitt kylskåp, tog ut allt igår, torkade av hyllorna, diskade ur själva grönsakskorgen allt. Men det luktade ändå, så jävla äckligt. Idag kom jag på det, var margarin som luktade så. Sen när jag kom hem tog jag en dusch med nya shampoo och balsamet, och det var så gott. Har ju gratis varmvatten så det blev en rätt lång dusch, älskar faktiskt att ha ett badkar med, man kan bara sätta sig längst ner i det och låta vattnet rinna över en, känns som om det bara regnar varmt på en liksom. Sen så råkade jag tippa på sängen med handduken runt huvudet och så vaknade jag nu sen ikväll.


Haha, Borat igen, på pingstvännermöte, vilken jävla sekt/kult. Folk på allvar låter som på film. Ska typ hela folk och folk springer omkring och är typ helt galna och skriker. Fy fan va roligt. Slår vad om att det är likadant i vissa kyrkor här i Lilla Jerusalem.

"Älskar Jesus mig? Jesus älskar alla! Jesus kan läka din smärta. Lyft dina händer och be. Ta emot mig Herre. Släpp lös din tunga, här kommer det. (Borat får typ värsta spasmrycket och blir frälst)"

Hahaha, så sätter de på Adiemus i bakgrunden. Så jävla klockrent, älskar fan Borat/Brüno ändå. Han försöker ju få folk att fatta hur jävla dumt allt verkar. Och hur stelt allt är nuförtiden. Och samtidigt hur jävla "outragious" allt är på samma gång. Vilka klyftor det finns i samhället. Konstigt att det inte är fler mord och skit egentligen, tänk va många människor som måste komma sams.

Köpte faktiskt en udda choklad idag, var tvungen för blev så nyfiken. Här skulle en bild varit på den, men den fanns faktiskt inga bilder på google.se. Skumt. Orkar inte ta en bild, men iaf Marabou Passion heter den, en sommarsmak antar jag, med passionsfrukt och chili. Jätteskum men god.

Nu har jag kollat på Gordon Kitchen Nightmares och nu på Borat såklart.
Nu jagar Borat Pamela Andersson efter att ha lagt ner henne i en jävla tomtesäck på hennes autografskrivning och försökt kidnappa henne, det gick sådär bra. Men men, han gick iaf "all in". 

Nu blir det sängen snart, men är inte så trött eftersom jag somnade efter duschen innan. Men skönt att inte börja förrän 11.45 imorgon iaf. Glad Påsk till alla!

Nu ska jag kolla om bussen möjligtvis går imorgon, man vet aldrig om det ösregnar, då är det inte så kul att cykla trots allt.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0