Träffat Cissi idag :)

Det var kul att träffas lite, även om det känns som det blir för sällan. Men glad att du kunde komma idag ändå, efter tävling och att ha träffat en annan kompis, och innan du skulle till Markus, busy girl :) Grattis till att ni gått upp en klass med i och med att tävlingen gick så bra idag! Slitet lönar sig. Nu har du fått in morsan på rätt spår med. Fick faktiskt Nille att gå slalom senare på kvällen, använde en laserstråle, han älskar att följa efter den, är det fusk? Hihi. Förmodligen.

Idag har jag även åtnjutit årets första vaniljglass med chokladsås. Är förkyld, nyser och fryser hela tiden. Imorgon så bär det hem till Jönköping, har tenta på onsdag så måste ha lite tid till det.

Stitch var så duktig idag, han gjorde massa kommandon, men det jag tycker är fräckast är ändå när han smyger, ser så skönt ut, inte så hundar brukar gå. :)

Här kommer lite bilder, på dagen. Om jag nu orkar lägga in dem.






Blir så ledsen på Chanel, hon är alltid så aggresiv och otillgiven tycker jag, om man jämför med alla andra katter och hundar för den delen som man känner till. Hon kommer aldrig att ändra sig, vilket ju inte känns så kul.

Sen äh vet inte vad mer jag ska skriva. Alla bilder kom inte med, för datan är så seg just nu, tar det en annan gång. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0