Vårjacka och skor









De två här över tänkte jag köpa faktiskt, har lagt undan dem tills imorgon, den här under, köpte jag inte, den var för lik den andra svarta, ville ha lite olika jackor.





Så den över här blir det nog inte, sen hade jag tanke på lite skor också, kunde ju tyvärr inte köpa någonting när jag var nere på stan idag, eftersom jag hade med mig fel kortetui, så hade bibliotekskort i fickan bara, de ser likadana ut, stupid. Så får gå och köpa dem imorgon, lade undan jackorna iaf, eftersom det inte fanns kvar så många i min storlek.


Fräcka tyckte jag, ska prova lite mer imorgon orkade inte lägga så mkt energi på det idag, speciellt inte när jag inte hade pengar  heller. Här under skor för 200 kr styck bara.



Så nu kommer lite från Talang, det fräckaste som jag såg här i fredags. Och nej Baby Balla balla kvalificerar sig inte :P





Gammal nostalgi




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så snygga... Jag tycker du har gjort ett bra val .... Kram

2010-04-12 @ 22:24:40
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller med Affi! Mycket snygga jackor, och håller med att den beiga du valde var bättre än du inte valde. :P Tycker den med de mörka knapparna var tuff och den sitter ju "like a glove" på dig! Den svarta med, funkar till alla tillfällen! Åh nu ser jag den dumma reklamen för Modegallerian.se här hos dig igen... sjukt snygga somriga klänningar. Buhu. :( kram puss

2010-04-13 @ 09:28:03
Postat av: Ann-Sofie

Chanel har gjort 2 framsteg idag!!! (Se min blogg)... Kram älskling!

2010-04-13 @ 23:29:34
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0