Be mine valentine!

Ja idag är det alla hjärtans dag. Vi har varit och kolat lägenheter, de var fina, men lite små faktiskt. Om man är två vill man ju helst inte gå varandra på nerverna. Sen har vi gjort massa IQ-test idag, jag fick 9/10 på ett och Jimmy 7/10, han blev inte glad. Jag hade ju bara tur du vet och jag vet inte allt. Stod att jag hade en intelligens som typ 2 % av Sveriges befolkning. Yeah right. Men lite kul var det iaf. Nu sitter jag med arbetet, deadline imorgon kl 09.00 på morgonen, surt. Men men.

Chanel har typ bara legat och sovit idag, skittråkig har hon varit. Vi försöker få henne att vakna till lite, annars får jag vara vaken inatt. Igår somnade jag inte förrän halv 6 på morgonen. Så jobbigt, vet inte varför jag inte kan sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha... JAg somnade ifrån Coco ute igår natt! Hon skuttade ut precis när jag skulle gå och lägga mig men vägrade komma in... Så jag slocknade ifrån henne. Retligt... Men Claes släppte ju inte henne kl 6 i morse... hihi... Stackars katt. Kan inte vara lätt att bo hos familjen Nilsson... Vad det gäller IQ test så är vi alla olika... DÄRFÖR tar jag inget... Kan ju få ett svar jag inte vill ha!!! KRAM

2010-02-15 @ 21:11:50
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0