Bibliotek och virus

Har kommit på att jag har väldigt negativa rubriker på mina inlägg, så ska försöka att bara begränsa det till innehållet i fortsättningen :P Iaf så har jag fått ännu ett kravmeddelande från biblioteket i Jönköping, så nu måste jag ta och slösa 1,5 h idag på att ta mig in till centrum och sen tillbaka. SPYR, kul att bo här utan bil, svar nej! Dessutom har jag satt upp mig på tvättid kl 4-9 ikväll.

Igår så försökte ett virus lura mig. Lade till sig på msn, som en förfrågan, jag lade till och efter några timmar så kom det: "watch me naked click here" och en adress. Klickade inte på den, tog bort användaren och blockerade. Aldrig fått något sånt innan, skitskumt. Vem kommer egentligen på virus och varför? Känns inte som om någon tjänar på det, det är ju tämligen patetiskt tidsfördriv. Jaja, sorgliga människor *suck*. 

Sen så vill jag att min orm ska ömsa snart, men hon rör sig inte ur fläcken, har t.o.m. byggt en fuktkammare till henne och då undrar ni hur den ser ut. Jo tog en stor fyrkantig platslåda med lock. Två tomma toarullar och gjorde hål i plastlådan i motsatta ändar utefter den storleken. Sen så ska man ju då klä den här tomma toarullen med blött papper invändigt (svårare än det låter) och så hade jag blött papper i hela lådan med, lite snirkligt så. För mina toarullar satt inte helt ihop, tänkte att den kan slingra sig lite där inne om den vill. Tro inte att jag är galen, det är så här man gör, har faktiskt läst mig till det. Det är för att ormen ska kunna slingra sig igenom där och blöta sig så att det gamla skinnet kommer av lättare när den ömsar.

Jaja, nu ska jag väl göra något (intalar mig det varje dag, TRÅKIGT LIV)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0