Det senaste, blivit dålig på uppdatering

I helgen gick allt bra iaf, med Jimmy hemma i Tranemo. Vi kom dit och han var väldigt nervös ändå, förståeligt. Men hela familjen förutom Tess var hemma och farfar med. Allt gick jättebra verkligen. Vi hjälpte till lite och byggde ihop hyllor till badrummet där nere nu som blivit så fint så. Dessutom så gjorde mamma jättegod mat, åh så gott. Mögelostsås, som Jimmy tyckte om, det trodde jag inte, hade för mig att han inte var så förtjust, men han bara slurpade i sig. Hihi. Sen på kvällen så kom Liv och Magnus och så drack vi vin och tog någon baileys. Men för mig blev det ju för mycket så klart. Hihi. Men det var en väldigt trevlig kväll och det gick jättebra att köra ner på fredagen med.

Jimmy och  jag åkte till A6 och gick en snabbsnabbis på IKEA men det var utplockat där det jag velat ha. Sen så köpte Jimmy en laserpekare som han lekte med sen, Chanel var det naturligt tilltänkta offret. Hon bara kastade sig efter den. Tyvärr för min lampa som råkade vara i vägen ett tag där. Sen så var jag så bakis att jag inte orkade åka med till Södertälje, vilket jag ju ångrar nu när jag ser hur lite pengar jag har kvar på kontot såklart. 

Igår kväll så vaknade jag till liv efter min pizza och sovlur, hihi, och sen senare så ringde Tesse och de skulle se på Law Abiding Citizen och undrade om jag skulle komma och titta. Sagt och gjort, tyckte den var bra, men tragisk ändå. Tog mig ett bad igår med, med olja i och smörjde in mig, fått så torr hud nu när det är så kallt i luften, huden spricker upp och blir knallröd typ. Smärtsamt och kliar gör det med. Hemskt. Men går fort att få bukt på det, men det krävs lite ansträngning ändå. Idag har jag lämnat in en kompletteringsuppgift till skolan eftersom jag inte var i Härnösant häromveckan. Och så skulle jag sökt ett jobb på ams.se. Letat fram mitt gamla CV och ändrat om och allt, tror du inte jobbet inte finns kvar nu då? Fast det var sista ansökningsdag 28 februari, kasst. Och synd för jag ville verkligen ha det. Jaja, vart ska man söka nu då? 

Äh, ska väl göra lite nytta igen eller något. Puss 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Huvudsaken är attdu inte ger upp med sökandet. Tack för hjälpen med hyllorna i helgen, jag är så nöjd med toaletten nere... Puss o Kram

2010-02-02 @ 12:52:11
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0