Idag

Ja idag så vaknade jag kl 7 och kände mig jättepigg, vet inte varför, kanske för att jag somnade ovanligt tidigt igår. Somnade om iaf och vaknade kl 11 istället så jag gick upp. Pratade med Sara i telefon och har även pratat med mamsen, Tesse, Jessica, Jimmy och Jennifer idag. Haha, mycket telefonpratande.

Så åkte jag in till stan kl. 13.30 för att låna böcker på biblioteket och mirakulöst nog så hade dem alla böcker förrutom 1, lånade ju vissa i södertälje i veckan med. Så nu ska jag börja läsa lite, för vi ska ju skriva ett a4 till fredag och kommit på något forskningsområde och sen är det blogg till på tisdag nästa vecka med all kurslitteratur.

Varit glad idag ändå, gick till affären med, det var katastrofjobbigt för de hade inte skottat upp trottoaren på typ 2/3 av vägen så man fick gå på gatan (halkiga gatan). Imorgon får man pengar, hallelujah! Får se om jag köper mig ett gymkort då, eller hur jag lägger pengarna, har så mkt jag skulle behöva göra, så skulle verkligen behöva jobba för att ha råd. Sen så fick jag brev från CSN att jag ska börja betala i augusti igen, men det stämmer inte, kommer ju fortfarande plugga då, de är lite tröga ibland så får väl ringa upp dem.

En bra låt är Fireflies med Owl City så bra och klatchig på något vis. Ser fram emot lördag som fan. Känns på något sätt som om man måste lyfta på varje sten här hemma nu och fixa typ allt, allt vill man helt plötsligt ha annorlunda än det är nu. Men det blir nog väl. Kanske ska man tvätta imorgon med? Who knows!

Imorgon blir det plugga med, ta en promenad ska jag göra med. Åh livet är härligt ändå och har verkligen en pojkvän som älskar mig och det är så mkt skillnad. På ett halvår nu har inte hänt någonting konstigt alls, älskar honom över allt annat och märker skillnad absolut i förhållandet. Sen klart så är man ju inte samma person och fungerar inte på samma sätt, och är därför inte alltid sams. Men han visar i handlingar att jag verkligen betyder mkt för honom och det är den härligaste känslan man kan vara med om tror jag. Happy happy!

Lägger in en länk till en cool grej med, blue men group



That's all folks!
Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh det var bara jag som saknades då lät det som... :/ såg att du ringde mig på mobilen men hade svärmorsbesök och försökte vara någorlunda artig! När hon gått hamnade jag vid Guitar Hero och tappade allt vad tid och rum hette tills det var dags för sängen (eller egentligen ytterligare lite längre) Men blir glad av att läsa ditt inlägg, kändes positivt i alla fall! Bra att du fått tag i böckerna. Och slit inte ut dig för mycket inför lördagen, det är inte hovet som kommer på besök! (nåja, nästan kanske..) :P äh, lät lite syrligt men var inte min mening. Vi gillar dig och din lägenhet som den är iaf! (haha, kul att jag pratar för personer jag inte känner också..) men gud vad svammel.... puss gumman

2010-02-25 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0