Kommer man kunna ta sig hem?

Det kan man verkligen undra i det här snökaoset. Igår så blev det några glas vin och vi gjorde fint här hemma hos Jimmy, så nu är det mycket mer fri yta på golvet vilket är jätteskönt. Skärde mig igår utan att märka det. Öppnade min kalender och skulle lägga handen där för att hålla upp sidorna, då blev det fullt med blod. Har ont utav det än idag och vet inte hur jag gjorde det.

Är på vänstra pekfingret med, så det använder man ju en del. Är som en smal glipa i fingertoppen så det känns ju lite när man skriver här med. Fattar inte har fått så många småsår på händerna på sistone, de flesta beror på Chanel såklart när man busat med henne. Men många småsår med. Skumt.

Jaja, hoppas man kommer kunna ta sig hem i snökaoset i veckan, hoppas förseningarna bättrar sig, speciellt eftersom jag tycker så synd om chanel om hon ska behöva vänta i flera timmar och kanske behöver gå på lådan eller liknande.

Jaja, det var allt just nu. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0