Morr för fan

Så less på min arbetsgrupp, så fruktansvärt oseriösa människor. Förstår inte varför dem pluggar överhuvudtaget en del. Kunde gett platsen till någon som faktiskt vill anstränga sig. Aldrig kommer det bli någon skype, för ingen förrutom jag och Jessica föreslår någonsin någonting, och ingen dyker ju upp ändå på skype-tiderna så är så fett less på det här nu. Hade tyckt det varit skönt att bolla lite kring tentan så man bara uppfattat uppgiften rätt, men i helvete heller. Men det speglar ju folks engagemang överlag helt klart. Och jag ska fan inte låta det förstöra för mig, jag har inte problem med betygen och den här gången kommer jag inte hoppa av skolan för att jag blir trött på folk, för det drabbar ju bara mig, inte dem.

Fucking MORR PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bra!!! Kämpa på hjärtat!!! Låt inga andra förstöra din inställning... Du jobbar för att DU ska komma vidare i livet... Inte för någon annans skull! Jag kan förstå ditt tänkande...

2010-02-08 @ 22:11:28
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag vet vad du menar... Jag måste bara erkänna att när man väl är mormor så har man passerat in i ett nytt "ålderstecken" i livet...

Är man mormor så har man i alla fall klättrat upp en generation på stegen... åldersnojan slår mig stenhårt i huvudet...

2010-02-09 @ 16:24:16
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0