Så pinsamt

Svenskar som inte kan prata engelska och medverkar som talare under Stockholm's 20th international film festival. Så pinsamt att de visar upp en så kass image internationellt sett och att det verkligen verkar som om svenskar knappt kan engelska alls. Så kass. Skäms för att vara svensk idag.

Sen annars har väl dagen gått bra faktiskt. Igår var jag chaffis till Tesse och Micke som skulle ut. Hämtade dem vid 12 ungefär. Var ute med Hugo (hunden) i 45 minuter, imponerande med tanke på att det knappast var varmt ute igår. Sen spelade jag en del igår, Dragon Age Origins, har börjat komma in i det nu faktiskt.

Idag har jag börjat försökt få ordning på lägenheten, men fan va tid det tar. Säger som Izzie i Grey's Anatomy "Seriously?!" Imorgon ska man väl åka upp till Södertälje, känner knappt att man orkar faktiskt i ärlighetens namn, så jobbigt att resa nu för tiden.

Måste börja på nästa tenta med, fick ju A på min senaste, så jävla kul!!! Blev bjuden på mat idag, hemmagjord pizza, haha, blev bjuden på mat igår med, chansen finns att man blir bortskämd. Får se om man gör en sallad ikväll så inte allt blir förstört igen, har en massa tvätt att vika med, suck. Sen skulle jag lägga in bilder här, men det är så omständigt. :D

Men IAF, hat gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0