Tydligen inte

Kommer tydligen inte kunna ta mig hem den här veckan om man kollar på nyheterna och vad dem säger. Får väl se, skulle verkligen vilja och behöva kunna ta mig hem. Har frågat Jimmy om han skulle kunna tänkas göra det, men svårt nu under veckan då han inte slutar före 5 på dagarna. Åh så problematiskt det blev. Ska verkligen försöka lösa det, eftersom jag skulle ha fest på lördag ju och det blir skittråkigt att ställa in när folk sagt att dem ska komma.

Så ska göra mitt bästa. Nu ska jag börjar plugga för det måste jag göra. På fredag ska första temat vara klart och har inte alla böckerna än. Dt som oroar mig, jag måste skriva blogginlägg där jag refererar till alla böckerna, som jag inte har. En av dem kostar 900 spänn, jättekul. Nästa gång jag åker upp nu på vintern så kan jag inte ta med Chanel, inte när det är så osäkert väglag.

Men men, nu ska jag börja plugga som sagt och ser lite på Avatar, love it!
Pusch

Kommentarer
Postat av: Karin

Ånej hänger lördag löst?!? Men får se hur det artar sig, de kan ju hunnit få ordning på tågen tills dess.. dock ska det väl å andra sidan komma mer snö också. Blä på det! håller iaf tummarna för att det löser sig!

2010-02-23 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0