Yes, det fanns inget vatten innan ikväll

Och just idag gjorde det mig inte mkt, men för min syster var det värre, som ville duscha innan jobbet imorgon, men hon kan ju duscha nu, eller det var ju bara borta en liten stund. Men hur kunde då jag tycka det var bra? JO det var så att jag hade hällt upp diskvatten och slapp nu att diska, boyah!

Idag har inte hänt mkt, spelat Torchlight, ett jättekul spel som jag installerade idag som jag fått av Micke för ett tag sen med de andra spelen. Nu är det sängen som gäller för snart börjar spöktimmarna. :D

Har det rätt okej faktiskt ändå, fast jag varit här själv i en vecka nu, är nog bara jag som klarar av att göra så lite så länge helt själv och inte bli tokig. Men det är okej, trivs med mig själv, kanske ibland så bra att jag trivs bättre med mig själv än med andra tyvärr. Haha. Men men sånt är livet.

Ska vänta att åka upp till Jimpa, ända till onsdag har jag bestämt mig för, för annars blir det tråkigt och har ändå tenta att göra, tänkte då kan jag komma längre på den (och lite lägligt då han inte har något riktigt bord så man kan sitta vid för tillfället då han håller på att göra om). Det blir lite krångligt om man vill skriva tenta på datan, man får så ont i ryggen då. Ett av problemen innan när vi bodde ihop.

Dags att söka sommarjobb, men det blir inte av. Bara känner inte för det, vet inte vart, får panik och inget händer. Blir väl kanske Södertälje. Då måste jag flytta ormen i sommar.

Åh denna snö, försvinn. Snälla kan inte bara så mkt som en millimeter töa bort så man kan se ljuset i slutet på tunneln och känna lite lukt av vår? Känns som man bor på Antarktis för fan. Aldrig typ varit med om en så jävlig vinter.

Kjolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0