Helt slut

Av att tänka, på det som varit, det som kan bli, det som inte behöver bli. Men jag är positiv, ser fram emot min dejtinghelg och börjar mitt liv på nytt, utan negativa influenser. Har nolltolerans för sånt nu. Åh så mörkt det är nu. Svårt att sova, för lite nervös och det tar tid att städa när man har stukat foten. Jävlar om de inte täcker över det där asfaltshålet... *sur*. Kunde ju slagit mig värre, halvt fördärvad. Speciellt om jag slagit höften eller huvudet rentutav, kunde ju tuppat av, det är ju inte första gången det skulle ha hänt isf.

Nu ska jag iaf *försöka* sova. Så får vi se hur det här kommer att gå. Känner mig varm och illamående av allt städande och flängande med foten, det sätter sig liksom i form av en känsla i magen... typ som om man inte ätit på hundra år. Jaja, svammel svammel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0