Leif GW äger Boston Tea Party

Kan man annat än älska Leif GW, så mkt skönare och mer naturlig i detta program än annars.

Leif till psykologen Rio i programmet: Var du psykiatriker sa du?
Rio: Psykolog.
Leif: Jasså, så du får inte ens ge ut tabletter?
*LOL*

Så överlägsen och skön.

Haha, Leif har helt klart blivit snyggare med åren.

Här äger Leif sönder han som käftar upp....

Leif: Ja jag behöver tabletter för både det ena och det andra.
Rio: Det är på gång i USA, så om fem år kan du komma till mig och fråga om recept
Leif: Ja men man har ju kontakter *myser*. En massa alkoholberoende rättspsykiatriker som jag umgås med.
SÅ rolig verkligen.






Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, din stora idol ser jag. ;) ja gud vad han såg ut när han var ung eller "yngre". hahaha.!

2010-06-04 @ 09:26:23
Postat av: Anders

Haha jag tyckte han var skoj på Bosten teaparty, kul att se dem klippen.

2010-06-05 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0