Per i hagen hade fullbokat

Det är ju dit man ska gå om man har ont i magen alltså, som man sjunger. Men hade inte så ont i magen imorse, det har krypit fram under dagens lopp mer. Så ikväll såg jag på film med Tesse och Micke, Remember me, den var helt klart sevärd, udda slut. Men handlingen var jättebra och det var en fin film. Nu sitter jag här och har precis tagit ett bad (ja så här sent, jag bor längst ner så den lyxen unnar jag mig, eftersom jag hör när alla andra spolar, så vet jag att ljudet tar sig ner genom ledningarna, nog inte upp...). Så nu luktar man gott iaf, måste tvätta imorgon, fy fan. VILL INTE.

Sen väntar jag väl bara på kl 7.30 på fredag när jag börjar jobba igen, så man får lite mening med vardagen. Kommer bli tokig den här sommaren, eller förmodligen jobba ihjäl mig av tristess. Inte för att jag har tråkiga människor omkring mig, tvärtom! Men för att jag känner ett stort tomrum nu när jag inte pluggar längre.

Kattungarna har blivit lite roligare nu, tar nog bara några dagar innan de har lärt sig att gå. Mamma lämnar dem lite längre stunder nu och går ut och springer runt och lyssnar på dem. Nu ikväll när jag kom hem så hittade jag knappt Chanel. Hon var inte med bebisarna, och fönstret var inte öppet så hon kunde vara ute heller. Hm, tog säkert en minut efter massa hojtande som hon kom till slut.

Nu så ska jag ta en kopp te och en dubbelalvedon eller något och krypa ner, finns ju inget bra på tv för den delen, och inte på datan heller :S Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0