Stukat foten..

... har jag bland annat hunnit med idag. Först försov jag mig, så hann inte äta frukost innan jag skulle till vårdcentralen. Vaknade med en fruktansvärd tandvärk och hann inte ens slänga i mig två alvedon, så fick pinas.. Sen efter det så hade jag varit på möte på jobbet. På vägen ut så trampar jag så jävla snett som man kan ungefär. Mitt inför ögonen på typ 7 semestervikarier, varav Sofie, Emmelie och Martina stannade och såg till mig tills systern kom i den röda faran och hämtade mig. Söta ni är, tack snälla!

Så nu har jag lyckats åka hem direkt i bilen till mor och far och tar det lugnt bara. Syrran färgade håret på mig inför min dejthelg så nu är väl det okej iaf. Får se hur jag ska ta mig hem igen. Hoppas det löser sig. Idag fyllde min favorit 25. Karin grattis gumman, inte hunnit påpeka det mer än till dig (alltså inte här på bloggen) förrän din födelsedag är över sedan 2 minuter, nu 3. Men du får förlåta mig.

Läste din blogg med, men har inte kommenterat :) Så nu kan du räkna mig till en besökare iaf :) Får se hur länge jag kan stanna hemma med min onda fot. Fick iaf med mig kryckor så jag kan avlasta lite, så det är skönt, men försöker belasta så att det inte håller i sig allt för länge.

Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Joho, du ringde ju faktiskt igår, har du glömt det? :D det är nog din stukade fot som spökar.. men du sa faktiskt grattis i telefon också.:) krya på dig gumman (hoppas läkarbesöket gick bra också..) och jag håller tummarna för att helgen blir bra! kram puss

2010-06-15 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0