Dealine 2010-06-18

Ja, då ska jag ha kommit under 75-kilosstrecket på vågen igen, vill verkligen det, hoppas det fungerar. Det är i och för sig en hel del att gå ner, men man ska inte ha låga mål heller. Läste min blogg från förra året vid den tiden och då hade jag gått ner 12 kg, nu är det dags igen, tänk att man ska pendla så mkt i vikt, why oh why? Min förbannelse här i livet helt klart (+ allergin iofs). Men man ska vara glad för det finns dem som har det värre. Jojomensan. Lovar sista inlägget för ikväll här. Sorry

Kommentarer
Postat av: Karin

Neeej inte behöver du beklaga dig över att det blev flera inlägg, det är ju bara kul!!! "spamma" på i din blogg, jättekul att läsa ju! :) Åh vad fina klänningar de har på modegallerian förresten, kände inte till det innan men du har en reklam för det här nu. Det hade jag på min egen också såg jag, lät mig inspireras av riktigt fräscha vår/sommarklänningar... drömmer mig bort.. Men klart du klarar att komma under 75 till juni. 12 veckor, ca 1 kg i veckan (eller lite mer för det kanske var mer än 12 du ville ner nu) YOU CAN DO IT!

2010-03-24 @ 09:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0