Earth Hour, Lager 157 och Körslaget

Idag så vaknade jag kl 9, av att Jimmys polare Jonas ringde Jimmy och frågade om han kunde låna bilen. Tyvärr så hade vi ju planerat annat. Jimmys mamma ringde och de (Ingela, Pirre, Julia, Pamela och Nicke) skulle till Lager 157 utanför Hälleforsnäs. Så vi åkte dit, köpte inte mkt alls, men det var billigt det jag köpte, två par mjukbyxor svarta för 150, 6 st olikfärgade linnen för totalt 200 kr och ett par leggins 60 kr. Skönt, nu har jag några fler mjukisbyxor att ha om man sk aut och jobba eller jogga. I Tranemo kan jag ha dem på Whitewood, kan ha dem på vägen till och från Gjutaren på mina promenader och kan ha dem när jag ska ut och som sagt, jogga för att få ordning på min vikt. Har så lätt för att pendla i vikt.

Sen så åkte vi till Willys i Strängnäs och sen hem och åt tacos hos Jimmys mamma. Sen såg vi på Körslaget, stängde av alla lampor och hade bara tv:n på under Earth Hour, dessutom så räknade vi så att både jag hemma i Jönköping, Jimmy och Nicke och Pamela ju faktiskt hade helt släckt hemma, så vi kände oss inte så skyldiga ändå.
Körslaget var ju en jävla historia med, när de hade sagt vilket lag som fick stanna i slutet av programmet, så helt plötsligt så ändrades det. För Gry Forsell hade fått FELBESKED angående resultatet. Så nu hade dem som trodde sig fått stanna helt plötsligt blivit utröstade, för jävligt. Så borde dem inte få göra. Då borde båda lagen få stanna kvar till nästa vecka. Fattar inte ens att de FÅR göra så. Förbannad.

Nu så ska man ju STÄLLA FRAM KLOCKAN INATT med. Får man inte glömma. Ska börja planera nästa vecka imorgon med. Nu så ska jag mysa lite och se på film. Adam Sadler, Punch Drunk Love. Skitskum film, den bytte Jimmy nu. Så det blir något annat. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0