Gordon Ramsay & Leif GW Persson

Ni är fan mina idoler, jag älskar er. Blir aldrig så glad som när jag lyssnar på Leifs talsagor på jobbet, eller kollar in vad han säger på efterlyst. Han är en sån där smart profilerare som man annars bara ser på ickerealityserier på tv som Criminal Minds, CSI (alla varianter), Dexter etc etc.

Sen blir jag aldrig heller så glad som när jag ser att någon av Gordons program går på tv, Gordon's kitchen nightmares, Hell's kitchen eller The F Word. Tror att jag ser upp till dem för att de är så pass bra på det dem gör, och de har så skön stil.

De är elaka för att lära folk saker, men samtidigt så får de respekt och folk lär sig så mkt mer och bättre.
De är också äckligt smarta, ruskigt.

Ikväll kl 22 (om mindre om 10 min) så går Gordon's kitchen nightmares. Allt annat är typ sorgligt och skit, men det tar jag inte upp, för jag tänker inte tycka synd om mig själv, och tänker inte fokusera på det som är dåligt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller med om GW! Han är så skön på nåt sätt. Men gränsen mellan geni och galenskap är hårfin, haha. Ibland undrar man ju vad han är för en stolle, men han är väl för smart för många av oss andra helt enkelt. :D

Gordon är bra också, absolut. Men skulle han gorma sådär på mig som han gör på många andra, och blandar in onödiga personangrepp (ok om man kallar nån lat, men "din lata jävla kossa" är lite väl..) så skulle jag döööö.

Men det är ju för TV's skull, han kan nog vara en mjukis också. ^^

Bra att du fokuserar på det som är bra! Det kommer man faktiskt ganska långt på att göra. love

2010-03-19 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0