Har ett irriterande (lite iaf) problem

Och det är att jag har batterivarning på datan igen, jag vill sitta i soffan. Men det kan jag inte, mer än en timme med datan, då måste jag sätta mig vid barbordet så jag inte ser tv:n. Problemet är att jag måste ladda datan antingen där, i hallen eller i sovummet, för i vardagsrummet finns inga uttag just nu för att Jimmy  håller på och ska ordna till och måla och så. Så alla kontakter sitter inte höljena på. Så nu måste jag väl sluta skriva, för snart dör skiten. Har iaf varit duktig och filat lite på rapporten nu igen. Haha. Blir inte det här minst ett B så kräks jag på de jävlarna :)

Skriver mer imorgon, då jävlar, ska ladda hela natten nu. Samlade på mig några plus idag, gick ner till stan efter Jimmy slutat (för hade inte med mig min nyckel till han så kunde inte gå innan han kom hem) och så köpte jag Omeprazol åt honom och Alvedon, och sen kaffe och glass på det, jordgubb såklart. Så hej hopp så länge.
Pussa!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja du... Jag tycker det verkar jobbigt med batterier som ska laddas. Men jag ska väl snart börja bära omkring på en också... (Om jag kommer igång med plugget förstås...) Ska ringa SV idag och kolla...



Sv: Jag ska hälsa Helle att "Pippi frissan" ska på nästa gång... Hästen heter inte "Lilla Gubben" utan "Picasso"... Visst var det ett fint fotografi på henne. Jag testade att mobil blogga, så därför blev det inget ämne och lite text bara... Man lär så länge man lever, är mitt motto...

2010-03-23 @ 07:12:15
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha du är väl rolig du, att du måste sitta vid barbordet och då ser du inte tv:n. Du kanske ska göra en sak i taget? hehe. Iaf när det gäller studier, blir väl effektivare kanske. ANnars håller jag med, gött att sitta och slösurfa och snegla lite på tv:n "samtidigt" :P

2010-03-23 @ 10:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0