Stampi

Japp, bilder på maltesiska blev det idag. :)

Här kommer iaf bilderna från igår innan jobbet.


Uppkäftig svan, var inte alls långt bort men brydde sig inte ett skit om mig.


Här bakom ligger liksom mitt jobb, precis där det är som mest snö ligger NkBo:s kontor (som jag hyr lägenheten av). Nära jobbet ligger också vårdcentralen, kyrka, pizzeria, konsum, frisörr, apotek, swedbank, med mera.




Mitt jobb, Gjutarens äldreboende i norrahammar. Fönstrena mitt över ingången där sitter chefen och det är hus A, som består av 3 våningar.

Här syns glasgången mellan de två olika husen, till höger är A-huset och till vänster B-huset.
Det var i den glasgången som jag tog kort åt det hållet som jag står på i detta kortet, alltså ner mot bussgatan.



Jennifer har köpt ett påskägg till sig själv :) Undrar vad jag ska lägga i sen?



Det var allt just nu, nu är det en dusch som gäller och sen så göra sig i ordning. Nu är tvätten klar iaf. Igår gick jag hem ifrån jobbet, sen gick jag till affären och hem också, blev 50 min promenad, så skönt och välbehövligt. Hoppas bara det börjar visa resultat snart:)

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Fina bilder, härligt! dags att vara med i nån fototävling snart kanske? :D sicken enna vacker svan! Åh, ett påskägg vill jag med ha. Ska köpa ett åt Johnny till påsk. (hoppas jag får ett tillbaka, haha) puss

2010-03-12 @ 15:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0