Åh så var det lördag

Japp, idag har jag faktiskt vaknat kl 10 och sovit i 13 timmar. Så skönt, brukar jag inte lyckas med. Haft svårt att sova på sistone. Har träffat Sofie och tagit en fika, så trevligt så. Pratat med min nya granne med och de tvärsöver som bor där. Vill så gärna på rix fm idag, men hur ska man åka dit själv? Det är ju tråkigt värre att göra faktiskt. Så synd att missa men vad gör man. Två timmar kvar, inte duschad och inget sällskap, inte kul att stå där själv.

Så bakar jag med, bröd. Har lagt till lite bilder på fb också. Nu är det rix fm förfest, kanske ska ta en cider och se vart man hamnar idag? Annars vet jag inte vad jag skulle skriva här. Faktiskt. Får väl gå när det är i borås istället eller så. Ska kolla när det är. Nu. Äh de var inga särskilt bra artister i år ändå, och så har man inga pengar på grund utav jobbet heller.

Men men, inte vara bitter. Det är sääääkert jag som gjort fel. (NOT) Nu ska jag ta en cider och glassa lite. Soeln är framme och när solen är framme då är jag framme, en snus ska jag ta med, och tänka på Karin och bättre tider :):P

Älskar Jason Derulo, bara hör här. 





 Kjolen


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej. är bara väldigt mycke jobb, och annat just nu.. Trött är jag.. annars lugnt, men man blir ju så fånig då.

Vill titta på dina katter också :) puss

2010-05-29 @ 21:53:32
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0