Ett evigt sökande

Ja det har dagen handlat om idag, jag har sökt efter först mina kort (så jag kan köpa någonting någonstans) och Tesses cykelnyckel (mikroskopiskt liten för dem som inte har sett den). Säkert nästan 2 timmar bortslösade där. Sen har jag köpt WoW idag, så håller på och installerar alla patch:ar nu, så det tar en jävla tid. Så mycket väntande idag så kan vi sammanfatta det. Har tvättat med och diskat och hållt på.

Drömde massa sjuka grejer inatt med. Kommer inte riktigt ihåg, men det var så att jag satt med några kompisar och Tesse i en soffa i en hyrd stuga typ, och så såg man helt plötsligt en massa flugor krypa upp som bakom hörnsoffan, jag kollade ner och bara utbrast "nej fy fan va äckligt". Ja och en massa sjuka grejer drömde jag med.

Är så glad idag, för det börjar sjunka in nu att Jimmy snart kommer och att jag ska vara där ett tag nu. Så det ser jag fram emot. Tjohej













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0