Problemen börjar lossna nu :)

Ja idag har jag fått gjort två intervjuer och på onsdag så kommer jag kunna genomföra fler. Jessica kanske ska komma och besöka mig så vi kan plugga och sammanställa lite sen till helgen. Känns skönt att få det gjort så sen ska jag slappa i sommar, mentalt iaf på det sättet. Att man inte alltid har något kvar att skriva. Försökte skriva ett lagom snällt meddelande bara appropå ingenting idag till en före detta kontakt. Men jag var blockerad. Människor alltså. Lol säger jag bara.

Nu är klockan så här mycket redan, hur gick det till. Idag har Chanel varit uppe på taket igen, var rädd att hon inte skulle komma ner idag faktiskt, till slut fick jag in henne genom att locka med ost, men det var inte lätt, hon vill ju inte komma när man ropar.

Alla mina ex kan faktiskt dra åt helvete, känner verkligen att jag har gjort allt för dem, men de har fan inte gjort ett skit verkligen, bara svikit mig så jävla djupt. Sårat mig bortom alla gränser. Har min ära i behåll, har inte gett tillbaka, betett mig som dem, sänkt mig. Visst en del tror jag inte är medvetna om det. Men när man påpekar det gång på gång på gång och de ändå inte kan förändra sig så pass lite?? Det är inte mer än vilken annan tjej som  helst skulle kräva, att inte bli kallad hora, eller omogen. Att killen i fråga ska vara trogen, att bli älskad som man är, inte som den andra hela tiden vill att man ska vara. Så på det sättet så är det fan rätt att jag är singel, och då vill jag vara singel. Har högre önskemål för ett förhållande än så. Sen visst har jag mina fel, men jag vill jobba på dem, jag är "committed" på en helt annan nivå. Jag har satsat på förhållandet om och om igen.

Nu så ska jag väl spela eller någonting kanske, dingar snart 31. Wei, var med på mina första instanser utan Tess och Micke idag, pirrigt! Men det gick faktiskt bra.

Framtiden ser ljus ut, jag är glad och så. Här kommer några KICKASSBRA-låtar.








 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0