Assistent och katt blir det

Idag var jag tvungen att inse den brutala sanningen. Skulle nog inte palla hund, hur mkt viljan än finns. Litar inte riktigt på mig själv, att man orkar gå upp och ta hand om den och så vill jag inte behöva lämna den till hunddagis, och även om jag skulle kunnat det, så jobbar man ju kväll och helg inom vården och vart ska jag göra av den då hade jag tänkt mig. Så idag har jag som Karin skulle ha sagt : Kommit till iiiiiiinsikt. (Och Greger säger ju så, han är ju orginalet från Nile City).

Så det blir katt istället. En eller två vet jag inte än. Får se. Idag har jag köpt mig en hushållsassistent och har också invigt den,eller tagit oskulden beroende på hur man ser det och den är jättebra. Köpte även en cappucino mixer, så det så. Så nu kan jag bjuda Tesse tillbaka på en när hon kommer sen och hälsar på. Moahaha. Två andra saker jag behöver är en köksvåg och en temperaturmätare. Så jag inte glömmer själv. Hihi. Här nedan följer bilder och bilder på resultatet, mina goda bröd (och Jennifers :P).

Ringde på de här kattungarna idag, inlagd annons 4 april. De var redan sålda allihopa. Men det finns väl fler...



Så här kommer min hushållsassisent till slut. Den har dubbelvisp och mixer till med. :D




Nu blir det andra bullar. Hehe. Puss och natti natti. Skriver resten imorgon. OM det var så mkt. Har tvättat i kväll med och fixat lite med bloggen. Annars har inte mkt hänt. Matade mina ormar igår med. Daim var lite stingslig men hon hade ätit när man vände ryggen till. Har redan kommit på kattnamn. Ska ha två honkatter och de ska heta: Alma och Enya. Så det så. :) Pussa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! såg på cissis blogg att du var intresserad av kattungar. Vi kommer att få kattungar om ett tagoch om du kan vänta så kan du få härifrån, dom kommer troligen att gå i färgen blå/cream. Mvh Ida

2009-04-08 @ 10:00:45
URL: http://idasjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0