Blåsor och fryst mat

Ja igår var jag kvar på jobbet till kl 7 och fixade med mina hyllor till min hylla, eller snarare luckor är nog bättre ord. Har handsågat som aldrig förr oc har därför fått blåsor på högerhanden. Sen så cyklade jag hem, åkte och lämnade sopsorteringen, skjutsade hem farfar och åkte till affären och köpte yalla yalla till pappa. Sen så när jag kom hem så matade jag mina älskade ormar, och den här gången åt båda två upptinad mat, istället för levande vilket var en stor lättnad. Så igår kväll var jag väldigt trött. Hade Emma hos mig inne på rummet, vi såg lite på Criminal minds. Så det var trevligt.

Idag så ska jag hämta tapeterna, funderar på om det skulle hinnas på lunchen, om inte dem har lunch, försökte ringa och fråga men det var upptaget så får försöka igen nu snart. Sen är jag så sugen på pizza idag så vet inte vart det kommer ifrån. Så ska jag höra av mig till Cissi idag och till Anna, tänkte på henne igår faktiskt och det var längesedan man hörde av henne. Sen ska jag söka till högskolan nu i dagarna  med så jag får det gjort. Och så vill jag höra av Ida och Karin med och Jennifer (fast vet inte när hon jobbar och inte iofs). Sen ser helgen lugn ut. Träffa Karin och Cissi imorgon, jobba när man kan. Pyssla med saker till lägenheten och bara sitta hemma och uggla i väntan på ett så kallat framtida liv. Lyssnade på ett så bra album idag på jobbet så jag blev riktigt dans och festsugen. Längtar till framtiden och O'Learys.

Vill skicka en extra tanke till Therese med, kul att vi snart ska bo i samma område, ser fram emot det faktiskt. Hihi. Hoppas att du har det bra.

Skriver mer sen, känner att jag är på skrivhumör idag men att 11-rasten inte räcker till. Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0