Flykten från terrariet, del 1

Sedan jag vaknade imorse har min ena orm varit helt puts väck. Har inte hittat han än och vet inte alls vart han är. Vet inte hur mkt jag har letat efter honom idag, men vet att jag nog aldrig letat så mkt efter något innan, utan att hitta det. Idag har jag väl fått vara hemma då, inte kunnat jobba eftersom jag har en flykting här hemma, alltså Twix. Har funderat på olika idiotsäkra sätt att få fram honom. Ska nog ut på reptinet och snoka lite vad de har för tips. Ska mata han ikväll så vill ju hitta honom juh. Pratade lite med Anders på msn igår, alltid trevligt. Han fick berätta lite för mig hur det är att plugga på distans. Fick se någon ny bild av honom med och hans syster.

Idag har jag skrivit något sms med Jimmy med. Sen har jag träffat Karin ikväll. Gjorde en wok och hade bakat kaka som hon fick smaka på och fick sedan höra vad hon hade att säga. Säger inte om det, men det var mindre dramatiskt än det som jag hade föreställt mig. Allt är bra på den fronten alltså, skönt! Har gått och funderat lite på det och blivit mer och mer orolig. Utan anledning som det visar sig, men hellre det än tvärtom.

Nu ska jag på ormjakt, har släckt ner rummet nu så tänkte jag ska ta honom "in the act" så att säga. Innan han hinner från A till B. Gotta find him. Åh så irriterad på mig själv är jag idag, hur kunde jag glömma att stänga?????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0