Försäkrad om ett och annat

Yes, idag ringde jag och skaffade mig en försäkring, nu är det bara Agria som ska höra av sig till mig med, angående katterna så är det ur världen sen. Så har jag ringt till NkBo idag och fått reda på att de har fått besiktningstid på min lägenhet nu så jag får nog den nästa torsdag förmiddag, alltså precis när jag ville. Tummen upp för det!

Så kommer jag att få Channel den 24 maj, och Coco förmodligen runt den 19 juli. Det ser jag verkligen fram emot. Idag har jag sovit efter jobbet till typ kl 20, så trött eftersom jag inte sover i tid. Har börjat äta ägg på jobbet på morgonen, har fått en ägg-panna av mamma som är jättebra. Känns att man flyttar snart nu. Ska tapetsera de andra luckorna här hemma tänkte jag. Sen ska jag på fredag köpa mig en ny vårjacka och nya vårskor, typ tennisskor. Så ser fram emot det iaf. Nu orkar jag inte skriva så mkt mer idag faktiskt. Och det har ju inte hänt någonting heller, så väl är väl det. Annars skulle ni tvingas läsa en massa skit och inte få ut någonting alls utav det typ som ni gör nu :P

Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0